¬ Studenter som studerar?

Ens tankar under tentadagar: 70 % mat, 29 % Internetshopping, 1 % tentaplugg..

Vet inte hur mycket jag har ätit idag, men det ger sig :D har börjat äta avokado, det är ju jättenyttigt har jag kommit på, bra för håret och naglarna :P







Är mitt största problem att min fot har somnat, att kaffet är slut, eller att tiden börjar rinna ut eller att jag bara helt enkelt inte fått så mycket sömn på sistone som gör mig trött och gnällig? Who knows. Har inte blivit så mycket bloggande på ett tag, har fullt upp med min examensuppsats. Just nu sitter jag och transkriberar mina intervjuer, som nu ska kodas, tog inte fullt så lång tid faktiskt som jag trodde. Inom forskningen/litteraturen står det att för en kompetent sekreterare tar det ca. 48 timmar att transkribera en timmes intervju, driver dem med mig eller?? Måste ju vara ett skämt, pålitlig källa? Jas sum gotovo...för mig tog det ca. 3 ½ timma hhahahha superwoman, bäst är jag! :D Nej, men helt ärligt, jag tror att fallet är så här...sätter du dig verkligen ner och gör det du ska och fullföljer det du ska direkt så går det ju helt klart mycket snabbare. Har också kommit på att man faktiskt kan "leva" samtidigt som man pluggar, hade ingen aning om detta innan! Herregud, överengagerad student... Aja, ska försöka blogga om något mer intressant framöver, nu är det all fokus på uppsatsen, sen examen! Ska bli så skönt att bli klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0