¬ Skallgång i juni

Deltog ju i en skallgång i juni vid Tjörnsområdet/Stenugnsund efter Jacob Thorén. Trots detta fann vi inga spår efter Annas bror. Jag vill att folk som läser detta, uppmärksammar fallet, så att familjen kan få ett avslut och slippa bära på denna ångest. Jag vill göra mer, jag vill agera om Anna säger hoppa så kommer jag hoppa, jag vet bara att jag hade velat att någon skulle ställa upp om jag hade varit i precis samma situation. Detta får mig att vilja hjälpa även andra människor som behöver stöd. Detta är inte glömt!

Detta är ett bevis på att det finns vackra människor på jorden, eldsjälar!


Följ på Missing Peoples Facebook och Missing People.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0