¬ Don't you just love rain?

I söndags eller måndags, kommer inte riktigt ihåg vilken dag det var... Jag och mami eller mest jag har lovat att vi ska börja promenera mer nu när vi båda har avslutat sina studier osv, har inte varit så riktigt duktig på att hålla det löftet... Så, bestämde det att vi skulle promenar ända bort till Bäckebol!! Det är en bit, men var grymt skönt, mamma passade på att titta om hennes favoritserie fanns inne på dvd, och jag köpte en ny kudde till sängen, för de andra två is killing my neck! Den får heta duga så länge tills jag köper nya i höst, kommer ju ändå knappt vara hemma i sommar. Anyway, stannade till hos baba, vattnade hennes blommor, tittade förbi teta på kaffe till kl 23-00 ungefär,,,hahhaha neeeej, vet ni vad jag kom på nu? Helt annan dag jag håller på och skriver om ju! Hahah aja, orkar inte sudda nu ahaha...

hur som helst, vi är på väg hem från den här promenaden, Martin ringer och frågar om han inte ska hämta oss för det ser ut och bli regn, vad säger mamma, nej lite regnskurar skadar inte, vi är snart hemma. Innan dess har hon klagat verkligen hela vägen på hur kvavt det varit den dagen, och så säger jag "var försiktig med vad du önskar" och vad händer? Det börjar vräka ner!! Den korta biten hem kände helt plötsligt som ett maratonlopp! Hahaha jag har aldrig skrattat så mycket på länge, kunde inte andas, hela vägen hem, skrattandes och hoppandes i vattenpölar, helt dygnsura! Ibland är det bara skönt och vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0