¬ JAG är bloggare för varenda unge!

Ett sätt att bidra för alla världens barn behöver inte innebära att du skänker pengar. Det handlar om att agera på sitt eget speciella vis. För mig handlar det om att ta ett kreativt initiativ! Min förmåga att förmedla känslor, erfarenheter, kunskap och därtill är något jag känner att jag faktiskt har en god förmåga till. Detta ska bli hur spännande och givade som helst! :)

Så för mig fanns ingen tvekan om saken om att ansöka som bloggare för UNICEF. Som bloggare för varenda unge får du, under UNICEFs olika kampanjer bland annat tips på hur man kan göra detta. Det kan handla om att uppmärksamma något specifikt utvalt ämne som man vill belysa, tex en viss barnrättsfråga, att utlysa en tävling. Som bloggare kommer jag också att publicera egna texter på området eller använda mig av UNICEF's.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0