¬ Det är sunt att vara sjuk, av och till.



Sjuk, ja, jag är inte så här sjuk ofta...en förkylning då och då kan man väl stå ut med, men sådant här, ucsh. Jag och min kropp samspelar inte riktigt när det kommer till sjukdomar. Jag har ingen tålamod och intalar mig själv att "nej, jag är inte sjuk" och ska göra allt annat än att vila. Tror jag tittat igenom hela min hårddisk på 155 GB också, hur jag nu lyckats med det vet jag inte...

Nu har jag legat hemma nästintill hela veckan och det börjar bli lite frustrerande av att behöva hålla sig inne. Men jag får trösta mig i att det är kallt ute, här inne är det ju i alla fall varmt. Sugen på skopsko, men får nöja mig med min kaffe latte.




Däremot när man är ligger hemma så här så har man tid att fundera över saker man annars kanske inte gör. Som tex, vad skulle hända om pyramiderna var upp och ner? Vad är en "fri" gåva? Är inte alla gåvor gratis? Om människor är födda till att hjälpa andra, vad gör dem andra ens här då? Och hur kommer det sig att föräldrar känner till allt de varnar sina barn för?! Mycket fritid är inte bra för mig, jag reflekterar och analyserar för mycket! Men tur är väl det, annar hade bloggen blivit relativt så tunn och tom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0