¬ Så 'helgar' vi igen

JA PREZIZ. Suck. Helgen kom och gick. Kändes som det gick ovanligt fort den här helgen. Typiskt att det alltid ska vara så då man har som mest arbete. Skriver fortfarande examensuppsats. Är relativt positivt inställd kring den än så länge, tidspressen har inte hunnit i kapp mig ännu i alla fall, tack och lov.

Har lite småpill att fixa med mitt utvecklingsarbete också, ska ha redovisning på tisdag. Eftersom jag missade examinationstillfället under kursen pga av sjukdom, får jag nu en ny värdig chans. Kommer nog gå galant! Är inte direkt nervös inför det, jag är en god talare och kreativ av mig. Kommer dela med mig av arbetet här på bloggen sedan, som jag sa att jag skulle göra för flera veckor sedan, men ibland blir saker och ting fördröjt.

Det här "morgonen" har också blivit lite fördröjd, passade på att göra en god frukost för att "avsluta" helgen. Inte alltid man får det lyxat till för sig...eller att det är gott att äta frukost. Nu ska det förberedas inför examination. Hoppas alla haft en fint helg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0