¬ If you try to fail, and then succeed, what've you really done?

"I value the friend who for me finds time on his calendar.
But I cherish the friend who for me does not consult his calendar."

- Robert Brault

Det här med att finna balanser...vet inte om jag kan borde läsa Kernells bok igen och reflektera över hur jag styr upp min vardag? Vet inte riktigt hur bra detta är i längden. Just nu gör jag mitt bästa genom att kombinera både mina studier till mitt privatliv med familj i fokus, därefter vänner. Men insåg inte förrän nu hur mycket kaffe jag måste druckit på bara den här veckan?! Jag är Espresso House största kund (i Nordstan) alla som arbetar där känner igen mig och vet precis vad jag vill ha! För övrigt ser det ut som jag har shoppat loss i en bokhandel! Känns som jag är den enda som släpar hem sådana där högar från biblioteket, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0