¬ Litet uppehåll?

Sommaren har passerat förbi och dags att återigen sätta sig på skolbänken! Ser både fram emot en ny spännande termin, samtidigt som jag vet och känner av pressen lite... Kan inte förstå att det "bara" är den här terminen kvar, sedan tar jag ut min examen :D B & C-uppsatsen väntar på mig! Men jag ska greja detta! :)

Min sommar har varit helt fantastiskt! Hoppas ni alla har haft en bra sommar också. Min sommar bestod av lite semester kombinerat med studier! Ska berätta mer om detta så snart jag får tid över, men lite kortfattat nu. Påbörjade redan i mars månad och förbereda mig inför uppsats-landet och planerade en resa ner till Makedonien för att studera förskolorna där. Det har varit jättespännande och lärorikt och hoppas min uppsats urartar sig bra. Värmen försvann direkt när jag kom hem till kalla Sverige, ja, från 55 grader till...detta? Det är en ganska så drastisk förändring! Men jag deppade inte ner för det, det är skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst :) Tänkte bjuda på en riktig god kaffedrink i höstmörkret!



Det du behöver:

- En shaker
- Ett STORT mysigt glas
- 2 matskedar nescafe (snabbkaffe)
- 2 matskedar dumle eller oboy-pulver

(vilket du helst föredrar, eller någon cappuccinomix kanske funkar också?)
- Kan blanda i lite grädde också för en mer krämig smak

Blanda ut med hälften vatten/mjölk och skaka! :D
Kan drickas varm eller kall och gillar man smaken av kaffe kan man ta lite extra!

Ha en fortsatt mysig onsdagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0