¬ Sociala framgångar?

"Allt kan ursäktas här i världen utom taktlöshet!"

- Alfred De Musset


Även om vi inte pratar ofta, så känner jag mig så nära dig! Det kan gå en längre tid, men ändå känns det som att vi slutar där vi påbörjade. Och blir kär i dig på nytt när jag hör din röst!


Hängde du med? Nä, inte jag heller faktiskt! Känner att jag borde göra något vettigt och nyttigt just nu? Som att sova kanske? Eller är sova för överskattat idag? Men jag är för grymt övertrött, vill bara somna och falla in i drömmarnas värld...men vill inte "missa" något! Och när jag skriver missa menar jag förlora tid! Känner att jag skulle vilja lägga ner lite tid på att finslipa på min b-uppsats, men ögonen vänder... och inte orkar jag vara social med någon heller just nu för den delen, har ingen ork i kroppen för detta. Social kompetens är förmågan att kunna umgås med människor på ALLA SÄTT! Ja, detta är väl så gott som den mänsklig kontakt jag får nöja mig med för tillfället. Känner att jag nått mitt maximala sociogram idag faktiskt! Det får räcka idag, har studerat som ett djur varenda dag, minst 8 timmar per dag, om inte mer. Och min kropp förtjänar väl åtminstone EN vilodag!? Så får säga godnatt! Och spåna vidare på idéer och annat imorgon! För då är det en ny dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0