¬ Den som en gång smakat honung nöjer sig inte längre med socker

Så är det för mig, fast då det gäller paprika och sirenje (fetaost).
Skulle kunna leva på det för resten av mitt liv. Det är ytterst sällan jag blir bortskämd med frukost, tror nog aldrig jag har fått frukost på sängen faktiskt...sorligt nog. Den enda som kan skämma bort mig är ju då jag själv, så idag skämde jag bort mig rejält och tillagade min favorit! Przeni jajca i piperki (stekt ägg med paprika) och en underbar kopp KOKT kaffe, japp så ska det vara! Börjar man dagen med en god frukost får den genast en mycket bättre syn på hur resten av dagen kommer utspela sig. Idag vaknde jag relativt tidigt och var på informationsmöte inför examensarbetet, dock gav det inte ett **** för mig. De mesta var punkter och områden jag redan bollat med och gått igenom. Men men...det finns väl syften med upprepningar antar jag. Kämpar fortfarande på med min ena uppsats som jag måste slutföra och har därav satt en deadline för mig själv, dock bröt jag den eftersom jag är helt otroligt trött idag. Vet inte vart tröttheten kom ifrån? Var ju pigg och i full fart med att skriva nyss ju? Hm, alla dessa känslor, kanske inte ska sticka nosen så djupt i litteraturen! Det får bli ett tidigt godnatt från mig idag och ska försöka komma igång med skrvande här också så småningom. Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0