¬ Att se igenom, innebär sällan att "se in" i...

Här är ett liknande klipp gentemot det jag postade i ett tidigare inlägg. Se den! Verkligheten för "oss" studenter är inte så glamouröst som det målas upp i amerikanska dramafilmer--->tex American Pie? O.o Studentlivet är inte enbart en fest! Jag kan dock inte komma ihåg då jag senast var ute på "party" direkt. Utvecklingen är skrämmande :/ Och betydelsen av studenters röster uppmärksammas, men åtskilliga åtgärder beaktas minimalt enligt mig. Videon är bara en del av det hela...

Då jag under en längre period studerat den makedonska läroplanen, där det för övrigt i det nationella styrdokument belyser IT-utveckling som ett eget kapitel och en av de största utmaningar man vill uppnå. Det har fått mig att reflektera över det teknologiska samhälle som de faktiskt strävar efter, medan andra länder strävar efter att motverka vissa åtgärder? Det är ganska intressant tycker jag.

Vad väcks för tankar av videon? Kommentera gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0