¬ The end of the world!



Om man nu ska tro på amerikanaren Harold Campings uttalade ord, så har vi nu i detta skede endast kvar ca 1 ½ timme kvar att leva. Sen är det kört? Och det bästa sättet att tillbringa den sista timmen på borde då vara.....? Som jag, jag sitter mitt uppe i min hemtentamen, förväntas jag mig då avbryta denna och fullfölja det jag kanske inte kommer få uppleva? Hahah jag är så fokuserad på min kurs nu att det enda jag kan tänka på är att koppla detta till begreppet Självdisciplinering - att vi från Upplysningens tid gått från att utövat makt genom vapen och hot som Focault menat, men att man idag istället anpassar sig efter normer utifrån skrämsel pga kanske samhället! Vadå insnöad? Ja, duggabegreppen gick väl inte helt till spillo då! hahah Detta har skrivits tidigare i nyhetstablåer! Men tas upp ännu en gång, vad är detta för sett att skrämma upp samhället på? Oavsett om man tror på det eller ej, kan inte neka att Camping är en läskig talare ändå! Så det bästa sättet att spara tid är att använda den, så vad ska man använda den till nu då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0