¬ Plugg plugg plugg

Har inte haft så mycket tid att blogga det senaste har haft fullt rullande veckor. Har just nu vfu som har tagit all min kraft och energi, inne på sista veckan nu... Stegbedömning inför detta har man haft också då min vfu-ledare var och besökte mig i verksamheten, sådant sätter ju också lite press på tillvaron! Inte till råga på detta, har 2 kommande tentor nu så det är bara att arbeta på nu det sista innan sommarlovet kommer.

Men lite tid över har man haft att sitta och njuta i solen, har suttit hela helgen och i söndags blev det en lyxfrukost med syrran, passionsfrukt, fruktsallad och stekta mackor med ägg, myspys! :) Ska se om jag kan sätta mig imorgon och checka igenom mina mail och påbörja mina teman! Ska bli spännande! Vill bara påminna de som skickat/skickar in att gärna bifoga er/era blogg om ni nu vill att jag länkar den, annars blir det bara ett anonymt eller namgivet inlägg. Hoppas alla haft en bra dag idag hittills. Bjuder på en somrig bild innan läggdags här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0