¬ Dåligt av mig...

Nej! Märker hur otroligt kasst av mig att jag inte tagit mig tid att skriva några rader här på ett tag! Har verkligen inte hunnit och suttit och reflekterat över någonting direkt jag vill ta upp sådär, heller har jag inte tiden just nu egentligen. Drygt en vecka och en dag kvar tills sommarlovet börjar! Härligt värre! :) Dock kommer den här veckan vara ett rent h*****

Det roliga är hur folk egentligen har tid att sitta inne på facebook, men anser sig själva inte har tid för något annat? Har jag tid för facebook en minut kan jag ta mig tiden att faktiskt skriva några rader här också känner jag innan jag hopparpå min hemtentamen igen. Jag vill inte ödsla mer tid känner jag, nej så ska gå och rota bland morsans "gömställen" nu och grisa chips haha sen påbörja nästa tenta...igen...börjar bli lite smått stressad nu faktiskt! 2 dagar kvar inför inlämning av vfu-analys, sedan 4 dagar kvar till hemtentan i mångkulturell pedagogik! 2 tentor, ett litteraturseminarie och så slutligen gestaltningen kvar då! Är så trött på en hel del saker just nu, men det är bara att bita ihop, för när det är som värst kan det bara bli bättre! :)

Äckligt..........gött, känner man sig svinig eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0