¬ Hur mycket ett Godkänd verkligen känns!

Hur nojig har man inte varit ett antal gånger man skickat in sin rapport eller skriftliga hemtentamen? Gång på gång börjar man reflektera om det är något man kunnat lägga till, ändra på eller förklara ytterligare. Jag tror inte jag någon gång känt mig helt till fullo när jag skickat in en examinationsuppgift, förut i LSU 160, (Hinder för lärande och pedagogiska konsekvenser) där kände jag mig nöjd och stolt över min insats men att jag även där kunde förbättra någonting! Lite orolig var jag, i kursen använde jag mig av en helt annan skrivteknik än vad jag vanligtvis brukar göra vilket fick mig att oroa mig lite grann, men då jag fick hem detta brev på posten var allting som bortblåst! Detta brev fick jag på min födelsedag också, kunde inte varit en bättre födelsedagspresent!

Kommentarer
Postat av: Natalie (fokus - teckningar/fotografier)

Hej! In och tävla om en dubbelring med kedjor i min blogg, andrapris bloggsvar.se eller länkning i en vecka!



Kram

2011-03-29 @ 22:44:09
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0