¬ Hemmagjord "pizza"

Ehm, ja...som jag brukar kalla det...när man inte har tid men ändå måste få något i magen (hahah märks tydligt också av sladden till datorn på bilden) men så brukar jag göra mina varma mackor i micron och det funkar ju det med! Men får inte bli alltför ofta....Detta är nog den ultima snabba studentmackan! Påminner faktiskt om panpizza...Blir ju lite matigt om man säger så och man kan ju kombinera hur man vill! Själv brukar jag lägga antingen tomater (om tomater inte finns går det bra med ketchup haha) skinka eller salami och ost och givet tabascooo!! Grillkrydda och pizzakrydda ^^ Jag brukar lägga kryddorna efter jag har micrat för att jag tycker smaken försvinner annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0