¬ Full rulle

Insett att jag inte skrivit på ett tag, har inte hunnit sätta mig ner i lugn och ro känner jag...Har inte hunnit blivit så mycket bloggande det senaste och jag lovar ska bättra mig på detta! Jag har haft fullt upp med att tenta upp två olika kurser, samtidigt som jag haft andra bollar i luften! Ja, det blir sådär ibland som student när man sackar efter lite grann. Men nu har jag fullgjort allting jag har haft på släp och är äntligen Godkänd!

Kan berätta lite kort vad jag haft för mig när jag varit frånvarande här. Jag är nu inne på min fjärde eller femte termin, kanske till och med sjätte? hahah Jadu, till och med jag blir lite snurrig ibland alltså! Nu har jag fått ändra om min studieplan vilket gör att jag kommer läsa andra kurser då mina studiekamrater påbörjar den kurs jag egentligen skulle läst...vilket gör att jag kommer att få skriva både min B & C-Uppsats ganska närliggande varandra, väldigt tätt intill, men det är bara bita ihop och kämpa på!

Det är inte heller så långt kvar till jag får ut min examen, "bara" ca. 1 år kvar, inte ens det! Jag har även påbörjat en kvällskurs, Mångkulturell pedagogik, vilket jag bara haft två tillfällen ännu, men ska bli spännande och se vad kursen erbjuder och kommer säkerligen återkomma med detta! Har också påbörjat mitt allmänna utbildningsområde 2 nu, vilket gör att jag läser två kurser parallellt med varandra, men det klarar jag ;) I och med att det är en kvällskurs jag läser så kan jag planera in, det är det enda som gäller, god planering! Dock kommer det bli en del sena kvällar på pedagogen, så jag kommer vara redo med min snygga studentmugg och min kaffetermos! Det är ju bara ett måste.

Den här helgen ska jag vila både hjärna och kropp, eftersom kursen precis har startat kan jag unna mig en "pluggfri" helg, min mormor fyller år den här helgen också, så det blir lite myspys med la familia och sedan får man väl se till att börja öppna någon litteraturbok också! ;) Hoppas ni får en trevlig helg, så skrivs det snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0