¬ Ät upp Svampbob!

Är det bara jag som känner att man ÄTER HELA TIDEN när vintern kommer eller då det är vinter? Hur som helst, tråkig lunch, mat är ingenting för mig så svampbob gjorde det roligare för mig idag....och vet inte om det är jag som bara inbillar mig men toasten var grymt mycket godare idag än vanligtvis? :P hahah


Sedan har jag försökt ersatta kaffet med te istället! Much better for you :) Försöker minska mina kaffekoppar....Kaffe är ju bara en båg, du blir varken piggare av att dricka det, jag blir snarare bara segare om jag ska vara ärlig....Så..ja...nu är det väl dags att öppna första boken...ska försöka komma i säng lite "tidigare" idag...



Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

åh vart köpte du den toasten?? :D

2011-03-30 @ 13:45:36
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Det är ju inte min, det är min systers, märket är tydligen från Princess och jag vet inte om personen köpte den på Media Markt, men vet tyvärr inte om den finns kvar, annars finns den säkert att beställa någonstans på nätet :)

2011-03-31 @ 00:07:28
URL: http://paintthenurserypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0