¬ Say cheese?

Det senaste inom bebisporträtt är att ta foton när barnen bara är några dagar gamla – och sover.

 

Första gången jag läste om detta så trodde jag att det var dockor! För visst ser det ut som dockor? Men då jag läste vidare så visade sig tydligen att så var inte fallet:


Systrarna Tracy Raver och Kelley Ryden satte i gång trenden och släpper nu en bok med 70 sovande bebisar. Boken (Sleeping Beauties- Newborn in  Dreamland) släpps efter en tv-intervju där deras bilder visades upp, detta har nu spridits som ett löpband på YouTube. Systrarnas knep för att få bebisarna att sova: "Se till att de är rejält mätta." haha, tyckte jag var lite sött.

 

Kolla in deras underbara konstverk här!

 

Bilder: alltombarn.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0