¬ Think before you post!

Titta på videoklippen! Försök ta in informationen i huvudet och låta det vara kvar där!

Tänk på vad du postar på nätet, om bara så en liten text, en bild, vad som helst. Det du lägger upp på internet kommer aldrig att försvinna! Jag vill sprida detta vidare, anledning till detta är för att jag själv vet, jag har själv laddat upp en del bilder under min tonår som jag inte är så stolt över idag och oavsett hur mycket man "raderar" kommer de alltid finnas spår av dem kvar. Jag vet att det inte alltid kan vara så uppenbart när man är i en viss ålder, eller en viss period...Men enda enda liten oskyldig bild (från ditt håll) exempelvis en utekväll med dina vänner, detta kan ge mycket konsekvenser senare i livet, och kan misstolkas till max från en tredje part! Så tänk innan du laddar upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0