¬ För mycket studier ger oftast för lite kärlek?

Då var helgen över...



Känns som att tiden går så otroligt fort just nu! Och att jag inte fått ett skvatt gjort, känns som jag sover bort dagarna, men ibland måste man få lov att ta tillbaka sina krafter för att återigen komma in på banan. Åh, examensarbetet, såsom jag har längtat!! Äntligen :D jag vet att det är ett antal människor som inte tror på min förmåga att kunna genomföra den här studien, men jag kommer kämpa och bevisa motsatsen!! Min nya handledare är UNDERBAR, både kritisk och vägledande, en form av positiv pessimism typ.. Sedan finns det ingenting som är rätt eller fel, så länge du försöker hålla en utbildningsvetenskaplig ram, men kom ihåg, det är DIN uppsats, ingen annans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0