¬ Viktigaste målet på dagen!

Godmorgon alla vackra!

 

Frågan är vad jag ens gör vaken? Uppenbarligen hade vi inget seminarie, det är inte förrän imorn! Ibland orkar jag helt seriöst inte med mig själv, hur man kan vara så virrig ibland, tur det att jag inte hann ta bussen till pedagogen... Då hade inte humöret varit med idag alls. Ni vet ju själva hur det kan vara...eller som jag givet en söndag skulle åka till skolan? Ja...det är sådant som händer...Så vad nu? Redan läst klart boken som vi skulle läst till "idag", kanske åker in en sväng till stan och byter ut min koppvärmare som inte funkar ju! Får väl hoppas det löser sig också då. :)

Startar dagen med att för en gång skull unna mig själv en nice frukost. Jag har ju lovat mig själv att bättra mig med detta och försöker hålla det också! Eftersom jag inte dricker mjölk (NEJ FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA VIDRIGT) så kokade jag varm oboy istället, med marshmallows och grädde!! I know...I know...ångrar mig bigtime nu (Ikis fel, såg så gott ut när hon gjorde det härom dan) men det slinker ner lite lättare än ren mjölk i alla fall, men knappt det! Det är inte ofta jag dricker det, får så ont i magen efteråt. Och jag skulle kunnat klara mig utan marshmallowsen och med bara grädden eller bara marsmallows eller ingenting alls, nä, nu rör jag ihop det känner jag... Det är sådant här jag oftast brukar göra för andra egentligen, verkligen älskar sånt...saknar det faktiskt, överraska sin älskling med frukost på sängen! God, vad godhjärtad jag är, nästan för bra är jag! ;)

 

Solen lyser! Från storm med snöblandat regn till solsken? VÄLKOMMEN TILL VÄSTKUSTEN! Den riktigt steker! Litteraturstudier idag, alltså "ledig". Idag kommer Dragan hit, men det är inte förrän framåt kvällen, så jag ska passa på att göra något nyttigt av den här dagen, kanske åka in till stan och fixa lite grejer (med andra ord tröstshoppa) eller passa på och städa :P hahah ja, vilket låter mest lockande?

 

Ha en störtbra dag, folket!
 
 
Trackback
RSS 2.0