¬ Nattplugg

Hur går det för er alla i "vinterkylan"? hahah nu tror jag väl ändå att snön inte vågar komma tillbaka va? Nu tillåter jag mig själv att faktiskt ta fram vårjackan! Börjar bli lite väl varmt med vinterjackan, men den är så behaglig på kvällen när det är lite kyligare, växlar ju lite emellanåt också, man känner sig ju som en eskimå i vinterkläder! Men hellre bekvämhet före "snygghet" som jag brukar säga...

Jag har både litteraturstudier och tentaplugg resten av veckan...skönt faktiskt! För då kan jag planera mina studietimmar lite som jag vill! Vilken tur vi studenter har ibland ;) Man får hitta det positiva även om det kanske endast är en liten del av kakan. Så jag ska mysa hemma med massa gosiga filtar och börja ta in mig massa kunskap! Ibland är det härligt med studentliv faktiskt och skönt när man känner sig så motiverad... Jag jobbar även på att bli nyttigare! Jag och min godispåse får säga farväl ett tag nu...i natt blev jag sugen på godis!!! Men jag gjorde mig en tallrik med frukt och digestive istället, kanske inte lika gott som godis men nyttigare och bättre för en! =) Blir lite mer läsning i sängen innan jag låter ögonen slockna, sov gott där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0