¬ Sjukling x 24 h

Vet inte om det bara är en 24 timmars bug? Men när jag vaknade i morse kände jag den sjukaste migränen jag varit med om på länge! Och jag är en sådan person som inte vill ta en tablett direkt bara för att jag har lite ont i huvudet, vill inte vänja kroppen vid detta, till slut tar inte kroppen emot det ändå till slut...Jag brukar inte ha migrän, har haft huvudvärk självklart, men huvudvärk är ingenting jämfört med detta! Så idag var jag tvungen att ta en tablett, Så jag är inte alls van vid känslan, det känns som att någonting borrar in sig i huvudet om man vill bara slå sig själv med en hammare! Och vart eller hur man än vrider på sig i sängen så hugger det...inte att det var nog, givetvis började illamåendet komma igång, vilket är vanligt tydligt, jag vet inte som sagt?


Det komiska var att så fort jag slog upp ögonen tänker jag bara direkt "maammaaa"....hahaha Känner mig så fjompig ibland, men min älskade mamma hon är länken till tryggheten, så jag tog mobilen direkt och försökte ringa men inget svar! Så jag la mig ner igen och försökte sova bort det... Kunde dock inte somna om eftersom jag fick springa på toaletten ett antal gånger, hur mycket kan komma ut liksom? Anyway...har bara legat i sängen hela dagen och inte kunnat röra mig alls! Förrän på kvällen runt 20.30 då jag tvingade mig upp för mat, hade ju inte ätit på hela dagen, men vasr tvungen! Och älskade bästaste mamma hade gjort soppa åt mig! Svajcarska supa, gött :) så fick ner mig det, sen vare bara lägga sig ner igen... Och min sötaste älskade syster stack och köpte glass åt mig, hon är guld på jorden!


Dessa är mina två favoriter just nu!


Så idag har det inte blivit något pluggande alls och har obligatoriskt seminarie imorgon, vilket jag skulle läst ut Perssons bok om specialpedagogiska kunskaper om barns olikheter...det blev det ju inget av! Så ska försöka skumläsa igenom boken lite smått nu tänkte jag, sen däcka stenhårt! Jag och Ben säger godnatt!

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a

Sista dagen i morgon för o bli veckans blogg.

kommentera jag vill vara med om du vill synas på min blogg i helgen:) Kraam / Johanna

2011-04-15 @ 01:47:35
URL: http://uppskattadagen.blogg.se/
Postat av: Fröken iDA

Stackare! hoppas du är frisk nu. Ben och Jerry brukar vara bra medicin. ;-) Äääälskar brownie-varianten!!

2011-04-19 @ 21:19:44
URL: http://jagvillintevaratretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0