¬ Lyxig tisdag

En helt vanligt dag, eller?....and of course Annas och min dåliga vardagshumor! hahaha OCH turkgrillen, roligaste jag hört på länge!



Anna tog entrecote och jag grillad kyckling :) lyxmiddag för studenter säger jag bara, inte ofta detta händer ska jag tala om, en och annan blev ju proppmätt och lite till!

Finaste Anna :) Hon kommer säkert mörda mig för den här bilden, men det skiter jag i! Saknat dig galet mycket ju!

Sedan drog en och annan DUKTIG Sandy till pedagogen för plugg, fick det bekräftat av Blagoj och har bevis på sms för detta!! Hahah satt där och plågades av att anteckna med långa naglar...sedan dök Christina upp och rådde mig att ta en paus, så vi drog till Hard Rock Café på Avenyn och det blev mer käk!? Har bara käkat hela dan känns det som, men jag unnade mig en STOR bärs också, och jag skojar inte heller, drack och drack och den tog aldrig slut! Så den drack jag pinsamt nog inte upp haha

Chris och jag, pigga vi ser ut då!


Har tentaplugg hela veckan, så det kanske blir ett och annat inlägg imorgon om något som faller mig intressant :) Nu blire det läsa lite till tyvärr för att hinna med allt, tack gode säger jag bara att jag kunna fördröja lånet på boken! Räddat mitt skinn nu! Sen blir det natti natti, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0