¬ Dagens owh!

Ibland känner jag mig bara allmänt knepig! Jag har kommit igång en hel del med litteraturläsning och märkte att jag inte hade några markerings-postits kvar... Så för någon dag sedan öppnade jag mitt skåp där jag slängt in alla tidigare böcker jag köpt under årens gång och det bara regnade litteratur över mig! Märkte då till min förvåning att jag ägde väldigt många färgglada gubbar och gummor! Dock satt de fast i tidigare litteratur jag läst, så jag satte mig under en halvtimme och roade mig med att rycka loss dessa och satte tillfälligt fast de i en plastficka för pärmar :D hahahha 

Så ett tips till alla er där ute, kolla så det inte ligger lite efterblivna rester i någon vrå. Nu slipper man ju sticka iväg och köpa nya, dessa kan man ju återanvända :) Komiskt nog hittade jag en helt ny oöppna strax efteråt, så nu har man dubbelt så mycket hahaha Ja, men visst är det färgglatt ändå? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0