¬ En blogg för OSS!



Dags att ta steget vidare nu känner jag.

Vissa har musik, fotboll eller något annat som intresse, själv har jag barn! Kanske låter väldigt skumt, men vi alla känner en passion för något specifikt och att vi alla är bra på något! Själv känner jag att jag behärskar barn, unga och dess utveckling! Ah kort och gott, behöver inte skriva så mycket mer, ganska klasklart va? Låter det intressant? Eller känner du någon som skulle tycka att det vore något läsvärt, ja då får ni gärna tipsa :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Hejsan! Tack för att du väljer att använda min design. Hos mig är det senaste postade inlägget längst upp, så jag förstår inte riktig vad du menar :)



/ Jennie

2010-12-07 @ 01:33:37
URL: http://jenniemariajohansson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Jag ser ditt senaste inlägg längst upp :/ Ett inlägg postat: 2010-12-06 kl 18,11 överst och ett inlägg postat: 2010-12-06 kl 18,05 nedanför det. Sen finns de inga mer inlägg :/ Har du testat att trycka på f5 sen du satte in designen?



/ Jennie

2010-12-07 @ 17:33:43
URL: http://jenniemariajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0