¬ Barnfotografer



Jag älskar verkligen barn! Stort intresse i mitt liv som jag verkligen brinner för. Barn är så kreativa och meningsfulla och smarta människor. Vimlade runt på nätet och var ju bara tvungen att checka in lite hemsidor, hittade 2 relativa hemsidor som jag kände att jag fastnade mest för, båda fastställda i Göteborg (eftersom jag själv bor där) Självfallet finns det säkerligen en och annan duktig i andra delar av Sverige, men kändes mest relevant att för stunden söka i Västra Götaland.

För mer klicka på bilden:


(Bilden är tagen från hemsidan)

Fotograferna Lennart och Peter

Gud! Grymt fokuserade på sk. "objektet",
skitfina vinklar och perspektiv!


Jonas Axelsson

Snygga svartvita toner, stilrent och fint :) Men fanns inet så mycket porträtter på just barn här kände jag. Dock var det inte barnfotograferingen jag fastnade för här, utan bröllopsfotona där han fotat lite kreativt, påhittigt och inte så fullt så standard som man kan tycka om bröllopsfoton! Skulle dock kunna överskridas ännu mer tror jag!


Fotograf Cecilia

GÅ IN OCH KOLLA SÄGER JAG BARA!! Fastnade här direkt!
Gudomligt fina bilder! Konstnärligt, vackert, kreativt och påhittigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0